Enam kui 30 triatloni- ja rattatööstuse esindajat veetis Kona Ironmani maailmameistrivõistluste stardieelse pärastlõuna jalgratta vahetusalas ning luges üle kõik 2377 ratast, nende jooksud, käiguvahetajaid, sadulad jne.

Tulemused olid alljärgnevad:

Pika puuga on juba aastaid populaarseim rattabränd võistlejate seas Kanadas paiknev Cervelo, mida eelistab tervelt 21% osalejatest.

Anne Haug | Allikas: cervelo.com

Cervelo uut mudelit P5 kasutab ka värske naiste maailmameister Anne Haug!

Teisel kohal oli rattabrändidest Trek ca 10% ja kolmandal Felt 8% võistlejaskonnaga.

Jooksude esikolmik oli alljärgnev: Zipp, Enve ja HED. Kui esimest ja kolmandat brändi tunnevad ja teavad paljud rattasõbrad, siis Enve jooksud on Euroopas suhteliselt vähe tuntud. Tegemist on USAs paikneva premium hinnaklassi väiketootjaga, kelle jooksude hinnaskaala algab sealt, kus enamiku teiste tootjate oma lõpeb. Lühidalt on tegemist automaailma Ferraridega.

Eraldistardi ratta juurde kuuluvate aerobaride ehk lenksupikenduste osas oli enim levinud brändiks Profile Design, mida eelistas koguni 26% osalejatest.

Ülejäänud (3T, Bontrager) olid esindatud kordades väiksema osakaaluga. Profile Design oli levinuim ka ees paiknevate joogisüsteemide arvestuses.
Võimsusandurid olid installeeritud umbes pooltele ratastest. Enim levinud olid Garmin ja Quarq brändid. Sadulatest on triatlonimaailmas vaieldamatult kõige levinum ISM, millele järgnevad Specialized ja Fi:zi’k.
Pedaalide maailma valitsevad jätkuvalt Look ja Shimano. Lisaks eelistas Shimanot groupsetina üle 80% osalenutest.


Kogu edetabeli leiab siit:
https://www.triathlete.com/2019/10/news/kona-bike-count-did-cervelo-reign-again_384244