Tänavune kevad on väga eriline ja seda ka spordimaailmas. Individuaalspordialade harrastajad on seni kõige kergemini pääsenud, sest õues võib jätkuvalt liikuda. Lihtsalt kambas ei tohi enam trenni teha.  Võistlusedki toimuvad virtuaalselt. Optimistidena tahame loota, et õige pea saab jälle nii võistelda, kui seltskondlikult treenida.

AT Sport valmistus tänavuseks kevadeks põhjalikult, sest oleme klientidele tutvustamas lausa kolme uut brändi.  Meie brändivaliku põhimõte on lihtne – esmalt testime ise, seejärel küsime arvamust oma klientidelt, kes selle brändiga on kokku puutunud ning kui kommertstingimused klapivad, siis alustame reklaami ja müügiga.

Tähelepanelik klient on juba märganud, et sel kevadel alustasime ujumissõpradele tuntud Ameerika ujumistarvete brändi  TYR toodete müüki.  Nüüd lisandusid ka jooksjatele mõeldud kaubamärgid Norra päritolu JOHAUG ning ameeriklaste BROOKS.  Kui Johaugi brändi all olevad jooksuriided on mõeldud ainult naistele, siis Brooksi jalatsivalikust leiavad endale sobiva mudeli nii mehed kui naised.

Bränd, mis loodi kõigest 25.aastat tagasi ameeriklaste Joseph DiLorenzo, and Steve Furniss poolt Californias Huntington Beachil. TYR on muinaspõhja mütoloogias kangelaslikkuse jumal ning

nende moto“Alati eesotsas” või “Always in front” tähendab, et parimad sportlased peavad saama parima varustuse ning siin kompromisse ei ole.

Ryan Lochte ja Katie Ledecky nimed ei vaja ujumismaailmas pikemat tutvustamist. Ainuüksi olümpiamängudelt ja maailmameistrivõistlustelt on need Ameerika superstaarid toonud koju kümnete kaupa medaleid. Triatlonisõpradele  on sama suurusjärgu tähed Mirinda Carfrae ja Craig Alexander, kes kahepeale on viimasel kümnendil võitnud Hawaii Ironmanil 6 maailmameistritiitlit. Eelpoolnimetatud tipud koos USA ujumiskoondisega on suure jäämäe veepealne tipp, millele on aluse pannud TYR Sport Inc. ja mis ei kavatasegi meie soojenevas kliimas sulama hakata.
AT Spordil on pakkuda TYR kaubamärgi poolt toodetavast ujumisvarustust, ujumisprillidest ja mütsidest kuni trikoode ja kalipsodeni nii harrastajatele kui tippsportlastele. 

Vaevalt 5.aastat tagasi turule tulnud bränd on leidnud kiiresti koha paljude sportlike Skandinaavia naiste garderoobis. 

Miks ometi, kui maailmas valitseb brändide üleküllus?

Mitmekordsete olümpiavõitjate Björn Dahlie või Therese Johaugi nimed  spordimaailmas tutvustamist ei vaja.  Lisaks sellele on mõlemad ka edukad ettevõtjad, kes on loonud omanimelised ülemaailmselt tuntud spordirõivaste brändid.  Tundub nagu safe bet!

Kvaliteet, mugavus ja keskkonnasäästlikkus on märksõnad, mille osas tänapäeva premium brändid kompromisse ei tunnistata.   Aga Johaugi riideid iseloomustab veel miski, mida on raske kirjeldada.  See ei ole ainult teistest brändidest erinev värvivalik.  Johaugi riietes jäävad naised naiselikuks isegi siis, kui nad näost punastena ning higist nõretades koos kaaslastega treeningutel pingutavad või pärast treeningut sõpradega muljetavad. Teisisõnu tegemist on maailma kõige naiselikuma hardcore spordiriietusega.  See ongi  oluline!

Eestis alles mullu kevadel müüki tulnud Brooks on enam kui saja aasta pikkuse ajalooga.  Viimastel aastatel USA spetsialiseeritud jooksupoodides juhtival positsioonil olnud kaubamärk on toimetanud spordimaastikul juba aastast 1914.  2001.a. tegi firma oma strateegias väga radikaalse ja julge otsuse – jätta kõrvale kõik muu ja keskenduda ainult JOOKSULE.  2006. aastal ostis firma hea ärivaistuga miljardär Warren Buffetti investeerimisfirma Berkshire Hathaway. Tugev finantsiline seljatagune ja selge sihi seadmine andis võimaluse liikuda valitud eesmärgi poole – motiveerida inimesi liikuma ning olla esimeseks eelistuseks kõigile jooksjatele.

BROOKSi tootearendustegevus ja jooksusussi konstruktsioon tuginevad põhjalikule uuringule, mis viidi läbi 2012.a.  Analüüsiti kõikide USA 10 000 m olümpia katsevõistlusel osalenud jooksjate jooksusammu ning jõuti üllatuslike tulemusteni, et kiireks jooksuks ei ole ole ilmtingimata vaja joosta päkal.   Ca 50% väga kiiretest pikamaajooksjatest jooksevad ikkagi üle kanna ja seda väga edukalt. Kõige selle tulemusena arendas BROOKS välja RUN SIGNATURE jalatesti mille läbiviimisel võrreldakse jooksja liikumist kaamera ja arvutiga tavaliigutusetel ning jooksu ajal.