Vaevalt 5.aastat tagasi turule tulnud bränd on leidnud kiiresti koha paljude sportlike Skandinaavia naiste garderoobis.  Miks ometi, kui maailmas valitseb brändide üleküllus?

Mitmekordsete olümpiavõitjate Björn Dahlie või Therese Johaugi nimed  spordimaailmas tutvustamist ei vaja.  Lisaks sellele on mõlemad ka edukad ettevõtjad, kes on loonud omanimelised ülemaailmselt tuntud spordirõivaste brändid.  Tundub nagu safe bet!

Aga siiski uusi brände oma tooteportfelli võttes tuleb meil harva ette sedalaadi dilemmasid nagu Johaugi puhul.

Esmalt postiivsest: kvaliteet, mugavus ja keskkonnasäästlikkus on märksõnad, mille osas tänapäeva premium brändid kompromisse ei tunnistata.   Aga Johaugi riideid iseloomustab veel miski, mida on raske kirjeldada.  See ei ole ainult teistest brändidest erinev värvivalik.  Johaugi riietes jäävad naised naiselikuks isegi siis, kui nad näost punastena ning higist nõretades koos kaaslastega treeningutel pingutavad või pärast treeningut sõpradega muljetavad. Teisisõnu tegemist on maailma kõige naiselikuma hardcore spordiriietusega.  See ongi  oluline!

Riiete naiselikkus on argument, mis kaalus lõpuks üles ka Johaugi dopinguteemadega pahuksisse sattumise aastaid tagasi.  Seepärast otsustasime, et anname nii talle kui endale võimaluse.  Sportlasena on Johaug selle võimaluse 100%-liselt ära kasutanud.  Nüüd oleme valmis ka oma klientidele Johaugi brändi tutvustama.

Vaata lähemalt:

www.johaug.com