Spordibränd Salomon jõudis uuenduslike ideede ja disainiga suusavarustuse tippu juba 60 aastat tagasi. Mis peitub aga selle vastupidava kaubamärgi nime taga?

Nimelt oli Georges Salomon 20. sajandi teisel poolel vaieldamatult üks kõige mõjukamaid ja uuendusmeelsemaid suusavarustuse tootjaid. Perefirma, mis sai alguse 1947. aastal Prantsusmaal, Alpide südames Annecys, on nüüdseks tuntud üle terve maailma. Ettevõtte loomise taga seisid Georges Salomon, tema isa François ja ema Jeanne.

Väikesest töökojast maailma tippu
Perekonna alpikülas paiknenud töökojas valmistati esialgu tollele ajale kohast suusavarustust. Üsna pea leiti aga uuenduslikke ideid ja nii sündiski legendaarne kaubamärk. 1957. aastal asendas Salomon nahast suusakinnitused innovaatiliste suusasidemetega. 15 aastat hiljem tõusis ettevõte kõige edukamaks suusasidemete tootjaks maailmas, müües ainuüksi 1972. aastal üle miljoni paari kinnitusi. 1990. aastal lasi Salomon turule aga esimesed suusad.

Ettevõtte pühendumus ja suur kirg talispordi vastu on toonud palju uusi tuuli nii alpi- kui ka murdmaasuusavarustusse. Kaubamärk on toonud uusi lahendusi ka lumelauasõitjatele, mägironijatele, matkajatele ja paljude teiste spordialade harrastajatele. Salomoni teeb eriliseks see, et ta leiab uudsetele ideedele ka praktilise lahenduse. Firma nihutab võimalikkuse piire, et pakkuda oma varustuse kasutajale parimaid elamusi nii suusa- kui ka matkarajal.